Vi har valgt å avslutte vår satsing på strøm, og har forhandlet frem en avtale med Gudbrandsdal Energi (GE) om at våre strømkunder beholder sin månedspris ved overføring til GE. Opprinnelsesgarantien vil ikke bli overført.
Image
Kundene som velger å godkjenne betingelsene de får per e-post ved å klikke "JA", vil bli overført til Gudbrandsdal Energi fra 15. september. Her får kundene samme strømpris som de hadde hos oss. Strømavtalen vil i tråd med den varslede endringen, reguleres av Gudbrandsdal Energi sine avtalevilkår som du finner HER
Fra midten av august mottar våre strømkunder både SMS og epost i forbindelse med at vi avvikler strømsatsingen vår, og overfører kundeporteføljen til GE. Vi varsler kundene via epost, SMS og telefon.
Kunder som ikke ønsker å bli med over til GE, må selv finne ny strømleverandør før fristen 10. september. Kunder som ikke foretar seg noe, vil bli overført til leveringspliktig strøm fra nettleverandør. Dette er en dyr strømavtale vi ikke anbefaler.
Hvorfor avvikler vi strøm-salg til private?
Strøm er en krevende bransje, vi opplever at det er vanskelig å bygge opp en forretning med tilstrekkelig størrelse og kompetanse. Circle K og kundene våre er best tjent med at vi overlater porteføljen til en spesialisert og kundevennlig aktør.
Hvorfor vi valgte Gudbrandsdal Energi?
Gudbrandsdal Energi har gjentatte ganger vunnet priser for sine tjenester, blant annet:
Ja, du må godta denne endringen. Alle vår kunder har mottatt en e-post fra Circle K hvor man godkjenner endringene. Om du ikke har mottatt denne må du ta kontakt med Kundesenteret på 22 96 20 00 eller via e-post strom@circlek.no
Nei, du beholder de samme prisene hos GE som du har i dag hos Circle K. Opprinnelsesgarantien blir borte, men dette har ingen påvirkning på prisen du betaler.